منو
  1. آخرین فایل ها
  2. پرفروشترین فایل ها
  3. پربازدیدترین فایل ها
استخراج ویژگی زمانی- فرکانسی جهت شناسایی دیداری مصوت های فار

استخراج ویژگی زمانی- فرکانسی جهت شناسایی دیداری مصوت های فار

ارزیابی قابلیت اطمینان شبکه توزیع  متصل به تولیدات پراکنده

ارزیابی قابلیت اطمینان شبکه توزیع متصل به تولیدات پراکنده

ارائه ساختار جديد بازار همزمان توان اکتيو و راکتيو با در نظر

ارائه ساختار جديد بازار همزمان توان اکتيو و راکتيو با در نظر

مقاله ی جدید مقدمه ای بر کشت هیدروپونیک

مقاله ی جدید مقدمه ای بر کشت هیدروپونیک

دانلود پاورپوینت آتش نشاني و اطفاء حريق

دانلود پاورپوینت آتش نشاني و اطفاء حريق

دانلود مقاله تصفیه فراورده های نفتی

دانلود مقاله تصفیه فراورده های نفتی

دانلود پاورپوینت دشمن شناسی

دانلود پاورپوینت دشمن شناسی

دانلود مقاله پرخاشگري

دانلود مقاله پرخاشگري

گروه محصول -> حسابداری و اقتصاد

مقاله تاثیر بازاریابی رابطه مند در میزان وفاداری مشتریان



قیمت: ۴۹۰۰۰ریال     تعداد صفحات: 28     کد محصول :3234      حجم فایل:79,25 KB      نوع فایل :rar



مقدمه :

دردنیای کنونی موج شتابنده تغییرات در ابعاد مختلف ،همچون سیاستهای جهانی، رقابت، فناوری، روندهای اجتماعی، اقتصادی وخصوصا" خواست ها ونیازها وانتظارات مشتریان هم از نظر حجم و هم از جنبه نوع و کیفیت آن بسیار گسترده تر از دهه های گذشته بوده و این تغییرات به نوبه خود موجب تغییر در سبک وشیوه مدیریت، ساختارسازمانی ،ونیز نگرش ها و رفتار کارکنان شده وهمین تغییرات هستند که سازمانها را به بهبود پیش بینی ها، یادگیری وسازگاری با محیط بیرونی فرا می خوانند .در شرایط جدید روش های بازاریابی گذشته کارایی لازم را نداشته و سود آوری کمتری دارند .بیشتر بازارها بلوغ یافته ویا رقابت فشرده و عرضه بسیار فراوان تر از تقاضا مواجه هستند.دراین شرایط،مشتریان جدید به سختی یافت میشوندولذا نیاز مبرمی به حفظ ونگهداری مشتریان فعلی به شدت در بنگاهها احساس میشود.شرکتها دائما در جستجوی راههایی هستند که ارتباطشان را با مشتریان حفظ کنند.در هرسازمانی چه تولیدی، چه خدماتی اگر سازمانها بتوانند با جلب رضایت مشتریان به ایجاد وفاداری در آنها موفق شوند میتواند زمینه رشد و وبقای طولانی مدت خود را تضمین کند که این کار مگر با مطالعه و برنامه ریزی مدیریت امکان پذیر نبوده ومقدمه آن نیز شناخت کامل از خواسته مشتری است.(1)

بیان مسئله:

با افول بازاریابی سنتی و ظهور بازاریابی رابطه مند سازمان ها بر آنند که با بهره گیری از استراتژی های بازار یابی رابطه مند پیوندهای مستحکمی با مشتریان خود ایجاد کند . بازاریابی رابطه مند هنر کسب وکار امروز است. برای حفظ مشتریان موجود مهارت در ایجاد صحیح با مشتری ضروری است اهمیت بازاریابی رابطه مند به عنوان یک نکته اصلی در استراتژیهای کسب وکار طی دهه گذشته پدیدار گشته است که میتوان دلیل ظهور آن را به فاکتورهایی از قبیل مرزهای نامشخص بین بازارها یا صنایع ، تغییر سریع الگوهای مصرف مشتری، کوتاه تر شدن دوره عمرمحصول وآگاه ترشدن مشتری نسبت داد بازاریابی رابطه مند با توانایی اش در وفادار ساختن مشتریان از طریق درک بهتر نیازهای مشتریان و خدمات مطابق با آن نیازها میتواند به سمت کاهش هزینه ها هدایت شود.امروزه افزایش آگاهی همه جانبه مشتریان نسبت به بازار ، دسترسی به اطلاعات باعث گردیده تا مشتریان وفاداری کمتری نسبت به سازمانها نشان دهند(3)بازاریابی امروزه در جستجوی راهها و اطلاعاتی هستند تا از طریق آن مشتریان وفادار برای خود ایجاد کنند چرا که این امر باعث کاهش هزینه های بازایابی و عملیاتی و افزایش سود آوری خواهد شد، اگر سازمانها بتوانند مشتریان از دست رفته خود را 5 در صد کاهش دهند، سود آوری آنها 25 تا85 درصد افزایش پیدا خواهد کرد(کاتلر، 86،1385) در حقیقت وفاداری مصرف کننده باعث حمایت سازمانها میشود و سازمان میتواند کنترل بهتری روی برنامه ها داشته باشند .نکته قابل توجه اینکه وفاداری مشتریان مزایای بسیاری با خود به همراه دارند از جمله این مزایا میتوان به بهبهود سود آوری سازمان، کاهش هزینه های بازاریابی ،افزایش فروش سازمان ، و...اشاره کرد . بنابراین پیشنهاد شده است که سازمانها می توانند با اعمال نفوذ در روابط مشتریان با سازمان ،اطلاعات محرمانه ای در خصوص نیازهای مشتریان به دست آورند ، به همین تناسب به نسبت رقبای خود رضایت بخشی بیشتری ارئه دهند. (3)

در این تحقیق اعتماد ،تعهد ،ارتباطات و کنترل تعارض براساس مدل ارائه شده توسط دویسیس در سال2007 به عنوان ابعاد بازاریابی رابطه مند در نظر گرفته میشود .اعتماد: مشخص کننده ایست که هر طرف رابطه تا چه میزان میتواند  به وعده وعیدهای طرف دیگر حساب کند  . تعهد :قصد ونیت یک طرف رابطه برای ادامه دادن یا حفظ رابطه با طرف دیگر است . ارتباطات :کلیه مراودات رسمی وغیر رسمی که موجب مبادله اطلاعات معنی دار بهنگام بین خریدار وفروشنده میشود و در نهایت کنترل تعارض به عنوان توانایی عرضه کننده در به حداقل رساندن نتایج منفی حاصل از درگیری بالقوه  وبارز تعریف میشود .(6)

محصولات مرتبط
پاورپوینت بررسی مبانی اقتصاد مهندسی با طرح اسلایدهای زیبا

پاورپوینت بررسی مبانی اقتصاد مهندسی با طرح اسلایدهای زیبا

قیمت: 70,000 ريال کد فایل:23770
پاورپوینت بررسی مبانی اقتصاد مهندسی با طرح اسلایدهای کاملا زیبا و متفاوت باسلام. دوستان این مجموعه درباره پاورپوینت بررسی مبانی اقتصاد مهندسی میباشد که در مجموع 50 اسلاید زیبا و با گرافیک فوق العاده طراحی شده است. دوستان عزیز هنگام بازکردن فایل اصلی با پاورپوینت فایل رمزی از شما میخاد احتیاجی به وارد کردن پسورد نیست و با کلیک روی read only میتوانید وارد شده و اسلایدهارو مشاهده نمایید. پس حتما به این نکته دقت...
دانلود جزوه درس تجارت الکترونیک

دانلود جزوه درس تجارت الکترونیک

قیمت: 49,000 ريال کد فایل:22628
فایل ورد قابل ویرایش   توضیحی مختصر از متن فایل  : 1 تجارت الکترونیکی :تعاریف و مفاهیم اجازه دهید کار را با نقطه نظر 7(پیتر دراکر) در مورد تجارت الکترونیکی شروع کنیم:تاثیر واقعی انقلاب اینترنت این بود که نقطه شروع را مشخص کرد.اما فقط "اطلاعات"  نیست که باعث این تاثیر می شود."هوش مصنوعی" هم نیست. تاثیر کامپیوتر ها و پردازش داده در تصمیم گیری ٬تعیین راهبردها  یا استراتژی هم نیست. بلکه چیزی است که کسی آن را پیش...
دانلود کارآموزی حقوق دستمزد وحسابرسی انبار

دانلود کارآموزی حقوق دستمزد وحسابرسی انبار

قیمت: 59,000 ريال کد فایل:20620
فایل ورد قابل ویرایش   توضیحی مختصر از متن فایل  :   مقدمه حسابداری یکی از علومی‌است که همه روزه اکثر افراد با آن سروکار دارند و برخی به صورت تخصصی و برخی به صورت تجربی از آن استفاده می‌کنند. حسابداری این امکان را به ما می‌دهد که میزان سوددهی و هزینه‌ها را به صورت علمی‌و دلخواه تغییر دهیم. اطلاعات مربوط به‌این رشته، مورد استفادة عموم مردم از مدیران صنایع، سرمایه‌گذاران، تجار و اصناف تا...
گزارش کارآموزی در شرکت هواپیمایی

گزارش کارآموزی در شرکت هواپیمایی

قیمت: 49,000 ريال کد فایل:20619
گزارش کارآموزی در شرکت هواپیمایی در 49 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc فایل ورد قابل ویرایش   توضیحی مختصر از متن فایل  :   معرفی سازمان شركت فرودگاههای كشور به موجب مصوبه شورایعالی اداری در تاریخ 25/12/1370 و به منظور نیل به اهداف و تكالیف مندرج در قانون توسعه كشور و در راستای رونق بخش حمل و نقل هوایی و تحول ساختاری در زمینه تفكیك تصدی از حاكمیت رسما‌ آغاز به كار نمود . این شركت همانگونه كه از ماده 1 اساسنامه و اصلاحیه آن...
نام ونام خانوادگي:


پست الکترونيکي:


عنوان:


پيام:


ارسال پيام به صورت شخصي
کد امنيتي:

برگزیده ها

  • 1
  • 2

دانلود پاورپوینت مديريت انرژي در بخش تجاري و عمومي

دانلود پاورپوینت مديريت انرژي در بخش تجاري و عمومي

دانلود پاورپوینت مديريت انرژي در بخش تجاري و عمومي

حجم:10184KB | بازدید :2614

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می...

دانلود پاورپوینت دشمن شناسی

دانلود پاورپوینت دشمن شناسی

دانلود پاورپوینت دشمن شناسی

حجم:9444KB | بازدید :4702

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می...

دانلود پاورپوینت آشنايي با شيطان‌پرستي

دانلود پاورپوینت آشنايي با شيطان‌پرستي

دانلود پاورپوینت آشنايي با شيطان‌پرستي

حجم:9338KB | بازدید :2986

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد. شیطان پرستی به جای اطاعت از قوانین خدایی یا قوانین طبیعی و اخلاقی، عموماً بر پیشرفت فیزیکی خود با راهنمایی‌های موجودی مافوق یا قوانینی فرستاده شده تمرکز دارد. به همین دلیل بسیاری از شیطان پرستان معاصر از...

دانلود پاورپوینت مد و مدگرایی

دانلود پاورپوینت  مد و مدگرایی

دانلود پاورپوینت مد و مدگرایی

حجم:9202KB | بازدید :4031

دانلود پاورپوینت  مد و مدگرایی این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد. پاورپوینت درباره آشنایی با مد و مدگرایی فرمت فایل: power point (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد اسلاید: 17 اسلاید بخشی از اسلایدها: دیوید رایزمن (محقق و جامعه شناس) : جوامع...

دانلود پاورپوینت تغذیه سالم، فعالیت جسمانی،کنترل وزن

دانلود پاورپوینت تغذیه سالم، فعالیت جسمانی،کنترل وزن

دانلود پاورپوینت تغذیه سالم، فعالیت جسمانی،کنترل وزن

حجم:8351KB | بازدید :3241

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می...

دانلود پاورپوینت قاچاق کالا

دانلود پاورپوینت قاچاق کالا

دانلود پاورپوینت قاچاق کالا

حجم:8235KB | بازدید :3835

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.  كلمه قاچاق يك كلمه تركي است و به معناي گريزاندن مي‌باشد و از مجموع قوانين و مقررات مربوط چنين استنباط مي‌شود كه قاچاق عبارت است از فراردادن مال، خواه آن مال مربوط به درآمد دولت بوده و يا ورود و خروج، توليد...

اشعار بابا طاهر

اشعار بابا طاهر

اشعار بابا طاهر

حجم:8234KB | بازدید :2858

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد. فایل ورد قابل ویرایش درمتون تاریخی پس از اسلام به نام لرستان فیلی بر می خوریم  که معرب پهلوی است واین سرزمین از همدان تا خانقین و ممدلی امتداد دارد. و زبان شعر های باباطاهر راپهلوی یاهمین لری امروز دانسته...